onsdag 26 september 2012

120926

Nu är man Skövdebo och sambo med världens finaste!♥ Vart flyttning i lördags så höll på hela dagen och ordnade så vi kunde ta det någorlunda lugnt på söndagen så hela helgen sa bara svisch ungefär!;P I måndags började jag lite smått på utbildningen på nya jobbet och har suttit med där nu i tre dagar. Idag har jag typ suttit själv och lagt ut resor och svarat i telefonen så känner att jag kan det ganska bra redan;P Så nu är det bara att man ska vara där tidigt på morronen och sent på kvällen/natten så man kan dom rutinerna med, men nu har jag lite långhelg iaf:) Sedan på måndag börjar jag ju på intensivkursen för körkortet så får ta de någon/några dagar när jag inte har några körningar uppbokade;)

Så de kommande dagarna blir det plugg för fulla muggar och sedan leka en sväng med kusin vitamin:) Känns som evigheter sedan vi sågs så det är faan dags nu!;) Då älsklingen är borta i helgen så blir det att åka "hem" till Slutarp och umgås med dem ist och hämta min post^^

Just nu sitter jag med datorn i knät och kikar halvt på Bonde söker fru medans älsklingen sitter och spelar och gapar åt datorn (och kanske Elof med^^) ;) Hur mysig är inte Bonde-Bengt? Han är ju en riktig mysfarbror! Han skulle man ha som jultomte;) haha.

Nöjd nu älsklingen?;)

Cv)

Inga kommentarer: