tisdag 18 september 2012

120918

Idag är det riktigt höstväder ute, regnar och blåser om vartannat ungefär. Gör iofs inte mig något då jag har en massa inomhusgrejer att göra:P

Sitter här och pluggar teori för fullt, med lite pauser emellanåt för att allt ska fastna ordentligt^^ Vart ju tvungen att hoppa på en intensivkurs för ett jobb jag blivit erbjuden. Så har satt ett datum i slutet av oktober då jag förhoppningsvis ska ha mitt körkort!:) Så det är bara till att plugga en massa denna veckan och köra så mycket jag kan med pappa och sedan den 1 oktober och framåt har jag bokat  upp 20 lektioner;) 

Så nu händer det mycket grejer, nytt jobb på gång, körkortet ska bli taget och flytt till Skövde och bli sambo med världens finaste älskling!♥ Kan ju inte bli bättre:) 

Så som sagt blir mycket körkortsgrejer i veckan och ska även hinna med att påbörja packa lite grejer som jag inte behöver just nu så det kan tas med till Skövde:) Ska även klämma in en lunch med Elin någon dag:)

Fullt upp i veckan med andra ord men det gör ingenting, allt är för en massa bra saker så kan bara genomföra allt med ett leende på läpparna:)

Cv)

Inga kommentarer: