torsdag 14 juli 2011

Bebismys och shopping:)


Idag har jag vart i Skövde hela dagen ungefär med mamma och syster, mysmys:) Började med att dra till Karro och Stefan på kaffe för att hälsa på lilla Meya och gud vad söt hon var:) Hade kunna sitta med henne i famnen hur länge som helst ju;) Efter de drog vi vidare till Elins för lite shoppning och shopping blev de:P Vill inte ens se på mitt konto hur mycket jag handlat för så jag låter bli^^ haha. Men hittade iaf lite allt möjligt och har nu införskaffat mig en extern hårddisk så jag ska föra över lite grejjer på ifall datorn skulle få för sig att inte vara med längre.
Efter all shopping drog vi hem och Ola och Therese kom förbi på mat och kaffe:) Så hela dagen har varit sådär myspys:) Gillart! Nu så typ öser regnet ner och jag hade tänkt att jag ska ordna med lite tekniska grejer, ni får skratta;) haha. Sedan blir de nog till att kika lite Heroes;) Går ju faan inte sluta när man väl börjat kolla!;P
Imorron är jag och syster själva hemma så vi hade tänkt att passa på och ha lite systermys sådär:) Annars får man se vad resten av helgen har att bjuda på:)
Cv)

Två koftot, en t-shirt, myströja och två färgglada saker^^

Köpte tre par nya skor och tror att jag behöver införskaffa mig en ny skohylla eller sluta köpa skor.. neej får bli att köpa en till hylla;)

Värmeskyddande spray, två ringar och en extern hårddisk.

Inga kommentarer: