söndag 24 juli 2011

110724

Ville bara upplysa er om att idag är det bara fem månader kvar till jul!:) Tror nog att det bara är jag och Therese som längtar dit:P haha. Men de är ju åkt till Rhodos de mupparna så kan ju inte sitta och längta dit med henne^^

Nu så är jag Falköpingsbo för tillfället iaf så sitter här i lägenheten och har de massa nice:) Lär ju bli en ganska chill kväll då jag ska jobba imorron igen:/ Hej ångest! Hade gärna haft semester i två veckor till. Men igår så bokade vi iaf en resa till KRETA!:D Vi drar i september så har nått att se fram emot iaf:) Kommer bli såååååååååååå härligt! Dock känner jag att jag måste köpa lite nya sommarkläder/bikini som jag typ gör jämt när jag ska åka utomlands, haha.

Hade ju tänkt att jag skulle ge mig ut på en promenad nu men regnet bara öser ner ute ju så de får bli att nät-shoppa lite kanske(A);)

Cv)

Inga kommentarer: