söndag 3 juli 2011

110703

Då vart de redan söndag igen och dags att jobba imorron.. Men jobbar bara denna veckan och sedan har jag semester i två veckor!:D yey! Då blir de lite Liseberg, Kolmården, Ikea, shopping och sen en massa latdagar;) haha.

Denna helgen har gått väldigt fort tycker jag men de känns ändå inte som att jag har gjort något vettigt överhuvudtaget. Men man får ha sådana helger ibland:) Skulle egentligen ha behövt åka till skohuset idag då jag upptäckte i fredags att det är ett hål i mina favoritskor så de kändes som att det är dags att köpa nya nu;) Men vet inte riktigt om de har öppet idag så får nog ta och kolla upp de:P

Är för övrigt grymt sugen på att tatuera mig igen. Har ju en som jag vill göra typ på nyckelbenet och sedan en på armen, men sen så pratade jag och syster att göra en likadan tatuering men kan faan aldrig komma på vad vi ska göra:P Så funderar på att ringa Gurka och boka tid för den på nyckelbenet iaf så att jag får någon gjord av de som jag vill ha;)

Nu blir det tacopaj och sedan Heroes:)

Cv)

Inga kommentarer: