tisdag 19 juli 2011

110719

Idag är de tisdag och snart är min semester slut:/ bläää på de och typ inte en enda solig dag har jag fått heller utan bara regn, regn, regn. Så de resterande dagarna hoppas jag kommer bli väääldigt soliga så man kan få någon färg och slippa se ut som ett spöke^^

Idag så drog vi till Ulricehamn och spelade minigolf:) Vart sugen på de skiitlänge nu så de vart mys:) Kom tvåa så blev inte sist iaf och tvåa är ju den placeringen man ska sträva efter eller vad säger du Emma?;) haha.

F.rom söndag så kommer jag nog att bli Falköpingsbo i två veckor:P Min moster jobbar i Norge två veckor och är hemma två veckor så under de veckorna hon inte är hemma kommer jag få bo i hennes lägenheten. De enda jag behöver betala är den mat jag ska äta och de är ju alltid nice att komma lite hemifrån och ha sitt "egna". Så de kommer jag nog köra på så alla får komma till mig och dricka kaffe;) haha.

De två senaste nätterna har jag haft två så verklighetstrogna drömmar så de är helt sjukt. Den första handlade om att han släktning dog, kommer inte ihåg vem det var, bara att ingen vart lessen över de ungefär utan att alla mer vart glada över de? Hur stört låter inte de? Och i natt drömde jag att jag födde barn och de vart så verkligt att jag nästan vart tvungen att se efter så att jag inte hade en unge i närheten^^ Men kunde liksom verkligen känna hur jag tryckte ut ungen och hur jävla ont jag hade efteråt och hur jag låg där i sjuksängen och allt de där:P Hmm drömmar kan verkligen vara mysko eller så kanske de ska visa något?

Har precis grillat här med familjen nu och Therese ville att jag skulle följa med till puben på fredag och bara för de blev jag grymt festsugen nu!;) Någon mer som är på eller?:)

Cv)

Inga kommentarer: