söndag 26 juni 2011

110626

Söndag. Har jag söndagsångest? Svar ja. Känner inte alls för att gå och jobba imorron, tycker att denna ledigheten gick alldeles för fort. Dessutom fick jag veta att vi helt hokuspokus har bytt chef.. Ännu mer förändringar så imorron så måste jag gå och prata med honom angående de som jag har redan hade pratat med min tidigare chef om, gaah! Men förhoppningsvis kanske de kan bli till något positivt för min del att de kommer in en ny person på avdelningen som ska bestämma, time will tell:) Hur som helst så har jag iaf ingen lust att jobba imorron utan skulle gärna kunnat vart ledig ett par dagar till;)

I fredags vart de ju midsommar och tro de eller ej så regnade de typ bara pyttelite på hela dagen:O Vart en väldigt skoj midsommar om man bortser från vissa detaljer som inte behöver nämnas här. Men kom ockå underfund med att min släkt inte riktigt är som den ska (okej, de visste jag innan men blev me uppenbart nu liksom^^) Men huvudsaken är att vi hade skoj iaf!:D

På tal om ingenting så vart mitt hotmailkonto spärrat, igen! Va faan har folk inget bättre för sig än att hålla på och spärra mitt konto?! men som tur är fick jag tillbaka de mycket lättare denna gången:) Installerade nya explorer förut också så nu verkar de som att jag inte kan publicera mina inlägg hä längre.. Tur att man kan göra de på mobilen iaf;)

Cv)

Inga kommentarer: