fredag 17 juni 2011

110617

Åhh äntligen fredag, som jag har längtat!:)
Dagen har faktiskt varit helt okej, tog ett snack med min chef idag och meddelade att jag kommer att jobba de dagar som jag redan har tackat ja till dvs till slutet av september men att jag sedan kommer söka mig till nått annat. Måste säga att de ändå känns ganska bra nu. Klart att jag blev besviken och hade gärna varit kvar men alltså de funkar inte i längden att gå som timanställd och ställa upp gång på gång på gång på gång på gång och sedan inte få någonting tillbaka. Men nu är de som de är och de är inte så mycket som jag kan göra åt saken. Men som tur är har jag världens bästa arbetskamrater iaf!:) De är ju guldvärda, fick ett sött och stöttande sms ifrån Anna i Skåneland:)

Kom hem för ett litet tag sedan och tro de eller ej man har vart och kollat på fotboll:O jag vet, jag måste vara sjuk eller nått. Man vart ganska mys att sitta där i solen på bänken med trevligt folk och kika lite på matchen. Dock vart de en ganska ointressant match (de kunde väl ha blivit massa mål hela tiden eller nått slagsmål eller nått;)) haha. Men inte illa för att vara mig att åka dit och kolla på den iaf^^ I helgen har jag tänkt att göra absolut ingenting:) bara vara och göra precis vad jag känner för:) Om jag liksom vill gå i pyjamsbyxor hela dagen, eller dricka cola till frukost eller bara ligga i sängen hela dagen så kommer jag göra de:) guuuuuud va nice;)

Cv)

Inga kommentarer: