tisdag 21 juni 2011

110621

Idag vart de jobb igen, dock vart de helt okej för att de vart ganska lugnt. Vilket iofs inte var så konstigt eftersom folk hade problem att komma fram, men de upptäckte inte vi förrän på eftermiddagen;) haha. Blir till att jobba imorron med och sen kanske man är ledig tills på måndag, vore ganska nice:)

Annars då? Har nu blivit medlem på varenda jobbsajt jag kan hitta och skrivit i en massa cvn, personliga brev och jobberfarenheter osv. Så förhoppningsvis kanske man kan hitta ett jobba som man skulle kunna trivas med:) Ska iofs ta och ringa runt till en massa folk också men eftersom jag har jobb hela sommaren och att de flesta företag har tillsatt under denna tiden så är de ingenting som jag måste göra precis nu^^ Har även kommit på att jag ska ta tag i mitt körkort också, inte en dag för tidigt jag vet:D Eftersom jag jobbar de tre första veckorna i augusto och de två sista i september så tänkte jag att de vart ett ypperligt tillfälle att plugga körkort där emellan. Så ska ta och beställa nytt körkortstillstånd, kolla synen och även beställa en sån där skiva med teorifrågor så kan jag sitta hemma och plugga till de i lugn och ro och slippa dra till körskolan:) Nån som vet btw om kökortet måste gå genom körskola? Eller kan plugga teori och köra själv och endast ta enstaka lektioner och även köra halkan? Måste väl gå tycker man^^

Midsommar på fredag också, redan liksom? Jag hänger inte meeed!

Cv)

Inga kommentarer: