tisdag 14 juni 2011

110614

Jaha då har snart halva denna månaden gått också, vart faan tar alla dagar vägen?!
I fredags så vart de en massa studentfirande för syster och Oscar. Då det blev inomhus så fick man ju endast två biljetter så jag och mami gick och kikade på de i Odenhallen:) Och åhhh vad jag längtade tillbaka! Fick typ gåshud hela tiden, vid mösspåtagningen, studentsången, nationalsången, den blomstertid nu kommer och när alla fick stipendium, ja som sagt heeela tiden:P haha. Synd bara att de regna HELA dagen.. men tror nog att de flesta vart glada ändå:) Efter odenhallen blev de att titta på kortegen och den vart väldigt kort och tystlåten tycker jag^^ Sedan drog vi ner till torget och där vart de ju typ omöjligt att komma fram bland allt folk och paraplyer. Sedan blev de att kika lite när de åkte på flaket men man vart ganska frusen så de blev inte lång stund. Så jag och Fridolf drog hem för att hämta trorra kläder åt Anna och sedan bar de av till byggdegården där kvällen avslutades:)

Lördags vart de lite kubb/vin/nostalgikväll hemma hos Martina!:) Vart massa mys!<3

Söndags vart de ju balen men orkade faktiskt inte åka och kolla på den så hade de chill hemma istället;P Sedan vart de dags för en jobbvecka.. Skulle egentligen bara jobbat tor-fre men nu blev de tis-fre istället. Klart att de är skönt med pengar och ha nått att göra på dagarna men skulle vara skönt att få vara liiite ledig någon gång.

Just nu känns de som att jag är inne i ett sånt där tråkmoln eller vad man ska kalla de. Tycker att ingenting är kul och alla är tråkiga och allt är tråkigt. Känns som att jag börjar bli sjuk också.. yey på de, eller inte. Får hoppas att de bara är nått som "blåser" bort:) Bara för de så är jag lite ego och slänger in en bild på mig själv^^

^

Cv)

Inga kommentarer: