tisdag 22 februari 2011

110222

Idag har vart en otroligt lugn dag på jobbet om man bortser från händelsen i morses men de hela slutade ju bra, så de vart ju bra:) Slutade därför 15.00 idag och drog till Skövde med Fridolf för en liten shoppingrunda. Och shopping blev det;P haha. Men det vart behövligt så de gjorde inget, eller jo plånboken fick ju lida^^ Så nu har jag kikat på halv åtta hos mig, finns det något mysigare program?!:) Och sedan tagit en lååång dusch och packat upp alla mina kassar;P

Känner att jag skulle kunna gå och lägga mig nu men jag vill inte/orkar inte eller nått sånt. Känner mig så trött på allt omkring mig så vill liksom bara komma bort ett tag. Bara kunna åka iväg någonstans och bara vara och slippa tänka på allt här hemma. Jobb, en massa papper och skit som ska skickas in, räkningar och en massa måsten. Hur skönt vore de inte att bara dra iväg och slippa de och sedan komma hem och känna att man faktiskt har längtat hem?

Cv)

4 kommentarer:

Emma sa...

åh jag håller med dig så du anar inte! Vart rymmer vi???

Caroline sa...

tycker att vi rymmer någonstans långt bort till värmen! Vad sägs?

Emma sa...

Låter som en ultimat idé! Mauritius kanske? Eller Maldiverna låter ju också lite lockande! :D

Caroline sa...

De tycker jag låter som en alldeles utmärkt idé! När åker vi?:D