måndag 21 februari 2011

110221

Idag har inte vart någon bra dag, vilket kanske inte är så konstigt med tanke på att den börjades med ett besök hos tandläkaren!:O Skulle ju ta bort tandsten idag och fy fuck vad jag hatar de. När de håller på och slipar bort eller vad de nu gör låter de ju som att de slipar bort halva hjärnan. Så efter att ha fått en trevlig huvudvärk så där på morronen ville de ha 440:- för skiten också men bra som jag är hade jag någon rabatt (vart kom den ifrån liksom?) och fick de typ 300:- billigare, vilket vart bra:) Sen vart jag duktig och skaffade sånt där friskvårdsgrej också^^

Traskade tillbaka till jobbet och hade ingen lust alls att jobba och huvudet tjöt som en jävla jag vet inte vad. Men det är ju tur att man har bra arbetskamrater som kan liva upp en så klarade av dagen ändå:) Men otroligt skönt att denna dagen är över snart, kanske kan få sova ordentligt i natt också eftersom jag inte behöver oroa mig över att gå till tandläkaren igen på ett år:P

Nu har huvudvärken släppt också vilket är skönt så man kan njuta av lite Von Benzo;)

Cv)

Inga kommentarer: