söndag 13 februari 2011

110213

Söndag och klockan är 14.55 och jag har inte ens klivit upp ur sängen än eller jo bara för att käka frukost och ta en cigg med Elin innan hon åkte hem. Känns som att de inte kommer hända så mycket här idag ändå, vaknade upp av att jag inte alls kände mig helt hundra och nej jag är inte bakis^^ sjukt trött fortfarande, ont i halsen och täppt i näsan, ingen bra kombination alls. Har inte tid med att vara sjuk så hoppas att de är borta tills imorron.

Igår iaf så hade vi kortkväll och jag gick inte back en massa pengar iaf så de är huvudsaken;) Vart massa mys med trevligt folk, god mat, god dricka och en trevlig stämning:) De får allt tas och göras om tycker jag:)

Som sagt idag kommer inte hända mycket så ska krypa ner i sängen igen och kolla på ett eller två avsnitt av Lost;)

Cv)

Inga kommentarer: