fredag 18 februari 2011

110218

Yees, ÄNTLIGEN helg! Som jag har längtat! Skönt att kunna njuta av två lediga dagar och kunna få sova ut. Måste faan lära mig att lägga mig i tid på veckorna^^

Dagen idag har iofs vart ganska lugn, har bara suttit med en massa pappersarbete men har vart så sjukt trött så de finns inte! Fick en present av Gunnel också:P haha. Hon hittade typ ett hundhår på min tröja och tyckte då att jag skulle ha en sådan där klädroller och åkte och köpte en på lunchen;P haha. Hon är ju för söt, nu är min extramamma tillbaka efter sin sjukskrivning^^ Efter jobbet idag drog mami och jag och handlade lite, passa då på att köpa lite lyxglass (läs Ben & Jerry´s) som jag tyckte att jag förtjänade efter en veckas hårt arbete!;) haha.
Kvällen kommer inte bjuda på allt för mycket, är som sagt sjukt trött så kommer väl somna innan nio eller nått^^ Men under helgen ska jag försöka få med mig Fridolf till Skövde, behöver shoppa känner jag;)

Jo, semesterperioderna ska lämnas in nästa vecka också vilket innebär att de behöver kollas utlandsresa snarast! Yey!:) Längtar till sol och värmen så de finns knappt ord för de^^ haha.

Just nu: Pitbull feat T-pain - Hey baby (drop it to the floor) Gillas massor!:D

Cv)

Inga kommentarer: