söndag 2 januari 2011

2011

Nu vart det helt plötsligt ett nytt år. Vart tog 2010 vägen liksom?

Hursomhelst, julen vart väldigt mysig trots en dunderförkylning. Vart god mat och dryck, trevligt folk och en massa bra julklappar:) Den vart dundermysig helt enkelt<3 Sedan har det vart nyår också, blev en ganska lugn sådan för min del. Firade in det nya året tillsammans med familjen, Zarah och Frida:) Kvällen bestod av god mat och dryck, en massa skratt, spel och nyårsraketer och det passade mig alldeles utmärkt:) Vet inte om jag kanske börjar bli "gammal" men känns liksom inte som någon speciell grej med nyår längre. Behöver liksom inte ut och festa med 73554 folk som man knappt känner utan det räcker gott och väl att fira med lite trevligt folk som står mig nära istället:) Ja jag vet, låter som värsta tanten nu men då får jag vara de;)

Idag så har dagen spenderat i Skövde och även Skara. Blev lite shopping, eller ja lite blev de ju men det blev dyrt i stället;P haha. Köpte bl.a Lost-boxen (yey:D), lite kläder och sedan även ett löpband så när jävlar ska det tränas;) Har redan provkört det och måste säga att jag gjorde en väldigt bra investering;)

Nu blir det snart fajitas och sedan nästan dags för sängen då det är jobb imorron igen som gäller.

Cv)

Inga kommentarer: