måndag 17 januari 2011

110117

Har faktiskt vart en helt okej dag på jobbet för att vara en måndag:) sköööönt. Sedan efter jobbet drog vi iväg till Ola och Therese eftersom Therese fyller år idag, Grattis!:) Blev lite så där soft med tårta och kaffe, mysmys:)

Är dock ganska trött nu så de blir alldeles strax sängen för min del, dock känns det som att jag kommer att ha svårt att sova då jag ska till TANDLÄKAREN imorron!!!:O Har redan ringt och ändrat tiden fyra gånger så känner att det är dags att gå dit nu, fuck också! Har sådan tandläkarskräck så de finns inte.. Är rädd för att jag kommer ha ett hål och har aldrig haft de förut så kommer ju typ dö eller något om jag måste komma tillbaka och laga detta:S Buuuu! Får se om jag överlever de eller inte, fortsättning följer..

Cv)

Inga kommentarer: