fredag 21 januari 2011

110121

Åhh idag är det fredag!:D Som ni märker så överlevde jag tandläkaren i tisdags med och jag hade inga hål. Dock har jag tandsten, (vilket jag redan visste) som jag ska tillbaka och ta bort om typ en månad, men skulle ha samma tjej som jag hade nu och hon vart jätte bra och försiktig så kanske vågar mig på att gå dit igen och inte ändra tiden 4 gånger(A).

Annars så rullar livet på. Har bara haft sådan beslutsångest idag men nu har jag iaf bestämt mig så de känns bra:) Längtar som faan nu till våren! Att slippa ta på sig 6252 lager med kläder för att inte frysa ihjäl och kunna sätta sig på en uteserving och sitta där i flera timma med en kaffekopp och tjöta en massa skit. Mys på HÖG nivå!:) Längtar som tusan till Rhodos också. Drömde t.om om Rhodos härom natten, finns ju liksom inget bättre!;) Så i sommar ses vi igen:D

Nu sitter jag och lyssnar på en massa bra musik och njuter av att det är helg:) Funderar dock på om jag kanske ska åka in och jobba en sväng imorron men vet inte riktigt än. Faan att jag ska ha så svårt att bestämma mig hela tiden då! Btw är Emma hemma över helgen så blir till att träffa henne en stund sedan också:)

Cv)

Inga kommentarer: