söndag 16 januari 2011

110116

Denna helgen så har jag och syster vart ensamma hemma. Har vart riktigt skönt! Vi har liksom haft en sådan helg där vi bara har gjort vad vi har kännt för och kollat på så många Lost-avsnitt som vi har kunnat;) haha. När man väl har börjat går det faan inte att sluta ju! Vi har redan kollat klart på säsong två (har bara två avsnitt kvar) haha;) Men men, kändes att det var en sådan helg som behövdes för att kunna varva ner ordentligt och vara någorlunda utvilad inför en ny arbetsvecka. Så imorron är det jobb igen och jag känner inte alls för de.. Hej söndagsångest. Men det brukar ju gå bra bara man kommer upp ur sängen^^ Faan vad jag hatar att gå upp på morronen!

Ne nu ska jag lägga mig och sova då jag är mega trött eftersom vovven har väckte oss vid 5 på morronen två dagar i sträck när han försöker hoppa upp i sängen^^

Cv)

Inga kommentarer: