måndag 29 november 2010

101129

Då vart de måndag igen och en heeeel vecka kvar tills de är helg och man får vara ledig igen, hmm bara till att gilla läget antar jag. Vädret har ju inte heller blivit bättre, faan vad jag hatar detta väder. Flera tusen minusgrader, snö, halka och en massa blåst=Oglad Caroline. Ska ju till Linköping på fredag och idag sa dom att tågen vart inställda, kan iofs ändras tills på fredag (vilket jag hoppas!!) men då är ju frågan om jag kommer att komma hem på söndag;P haha. Helvetes väder säger jag bara!

Helgen då? Hmm hade adventsstök när vi kom hem ifredags. Städade, satte upp alla advensljusstakar, lagade mat och sedan hade idolmys:) Sedan sov jag nog mest bort hela lördagen^^ Finns iofs inte så mycket annat att göra när man knappt kommer ut:P Sedan igår kom Fridolf över och vi bakade pepparkakor:D Luktade massa gott i hela huset och vi satt och sjung med i jullåtarna som vi spelade för att få lite mer feeling;) haha. Allvarligt talat vad jag längtar till jul! Önskar nästa att det vore jul imorron, eller nej för jag har inte köpt klart alla julklappar:P haha. Men nu har jag bara två kvar typ så de känns bra:)

Cv)

Inga kommentarer: