måndag 15 november 2010

101115

Åhh pissväder det är ute! Skulle typ göra vad som helst för att få åka utomlands just nu. Kan iofs göra de men ha faan ingen att åka med:P Blir ju inte nått avundsjuk när man såg Kerstin idag som kom tillbaka efter en vecka i Tunisien och vart skitbrun och man blir ju inte nått avundsjuk när Ola och Therese pratar om att dra till Thailand i 3 veckor!! Nej jag är inte alls avundsjuk (A)

Nu säger Fridolf att hon ska åka till Emma på torsdag med.. jag vill också!! Emma, hade jag bara kunnat hade jag kommit på studs;) Men den 3:e då kommer jag iaf, vare sig du vill eller inte;) haha.

har hänt idag annars då? hmm, jobb, jobb, jobb, jobb och lite mer jobb:P De är iofs bra att jag får jobba mycket men det känns liksom aldrig som att högarna blir nått mindre. Spelar liksom inte hur många papper man tar så känns de som att den växer istället för att bli mindre:P

Nu sitter jag iaf och väntar på att Fridolf ska komma så ska vi dricka lite traditionellt måndagskaffe och tjöta lite skit:) Alltid mysigt sådär en måndagskväll<3

Cv)

Inga kommentarer: