tisdag 2 november 2010

101102

Har precis kommit hem efter ett träningspass med Fridolf, känns grymt skönt men är också grymt trött just nu:P Men duktiga vart vi iaf:)

Kom hem från Linköping igår också.. lika skoj som alltid<3 Dock längtar jag redan tillbaka, mycket tråkigare här hemma ju..:/ Här man ingen Emma, här har man ingen Frida sovandes bredvid sig, här har man ingen Whiskey (nu syftar jag på katten och inte på drycken:P) massa fattas här ju!:O Men är bestämt att vi drar snart igen och då SKA Zarah med också:D Vad gjorde vi då? hmm kollade massa skräckfilmer, drack kaffe, kilade ner till stan och besökte Guns hobbybod:P, såg Robin från idol 2009, vart på studentfest och hade de allmänt skoj!<3

Idag har jag vart en massa snäll syster också;P Lyssnade på Mix megapol på jobbet och då pratade dom om de där grabbplanet som Adam Alsing anordnar och detta år gick de till Toronto för hockeymatch och då passade jag på att skicka in min bror till detta. Skrev värsta bra nomineringen så hoppas nu att han vinner:D

Nu är jag så trött så de får nog bli sängen för min del:P Bjuder på lite bilder från helgen;)

Cv)




Inga kommentarer: