torsdag 25 november 2010

101125

Fy faan vad skönt att det är fredag imorron! Denna veckan har varit väldigt jobbig så det är skönt att den är slut snart och att man kan njuta av lite ledighet:) Vädret har ju inte gjort det hela bättre heller, fy faan vad jag hatar snöstorm!

Helt sjukt att det bara var en månad kvar till jul igår också. Vart har alla dagar tagit vägen? Har endast hunnit köpa en julklapp och känner mig lite smått stressad över detta då jag brukar vara ute i ganska god tid:P Men ska försöka hinna att fixa några i helgen tänkte jag:) Idag har vi även gjort lite julmys inne på vårt rum på jobbet^^ Vi tyckte att vår lilla avdelning också behövde ha de;) Så idag har vi bytt gardiner, satt in adventsljusstake i fönstret och hängt upp apelsiner med nejlikor (tror det heter så va?;P) i så det doftar jul!:) Sedan tog vi en liten julfika bestående av lussebulle och varm choklad, mumma:)

Nu har jag precis tagit en lååååååång och varm dusch. Det var välbehövligt kan jag säga, har kännt mig som en isbit hela dagen så till slut duschade jag så varmt att det nästab gjorde ont;P haha. Ikväll händer inte allt för mycket. Är sjukt trött, höll på att somna på bussen hem så har tänkt att lägga mig tidigt ikväll för en gång skull. Blir till att kolla Criminal minds och sedan sova:)

Cv)

Inga kommentarer: