lördag 29 maj 2010

100529

Fy faan vilken jobbig/hemska vecka detta har varit! Tack gode gud att de är lördag säger jag bara.

Veckan började med att E fick en hjärnblödning, helt jävla sjukt!! gick omkring och vart oroloig i flera dagar hur de skulle gå. Dagen som man får veta att E´s operation gått bra och även gått bra efteråt så går J bort... Vart väldigt mycket oro och undrar under veckan, lite sömn och en jävla massa jobb. Har faan jobbat arslet av mig på jobbet känns de som. Är bara glad att denna veckan snart är över, faan vart de jobbigaste jag vart med om tror jag.

Hade ialla fall lite fredagsmys här hemma igår. Zarah, Ola och Therese kom förbi och vi grillade, drack vin, spelade spel och skrattade en massa! Vart ganska behövligt kan jag säga<3 Så de vart myspys:) Idag är jag och syster ensamma ikväll, så Zarah kommer ut hit och vi ska kolla film och käka tacos, blir lite myshelg så där och de gillar vi! <3 Jag har lite extra helg också eftersom jag inte jobbar förrän på tisdag:) Känns skönt och ganska behövligt.

Känns som att jag är på väg att bli sjuk också, ont i halsen, ont i huvudet, snorar, hostar och nyser.. Nee uusch, detta har jag inte tid med. Ska lägga mig och vila en stund nu innan Zarah kommer:)

Cv)

Inga kommentarer: