måndag 10 maj 2010

100510

Jahapp då vart de måndag igen då. Känns som att det bara är måndagar och fredagar ju.

Hmm helgen då, jobbade i fredags och sedan hade vi fredagsmys hemma med film och pizza:) Härligt med sånna dagar ibland. Sedan på lördagen vart de ju bröllop:) Min chef skulle gifta sig och hela vigseln var massa fin:) Efteråt vart de lite mingel och sedan middag för de som var bjudna. På vägen hem började jag känna massa konstig typ as trött, seg i hela huvudet, ont i halsen, snorig näsa och allt de där. Skulle egentligen åkt till Elin men fick hoppa de, får tas någon annan dag:) Som tur var blev det inget värre med de,trodde att jag skulle åka på värsta dunderförkyldningen men jag klarade mig:)

Igår hände ju inte allt för mycket^^ Träffade Martina och Frida en stund och de är ju allt lika kul:) Planerade lite inför helgen och så.

Idag då? Ska ta och ringa och prata med A-kassan, vet liksom inte om de har kommit igång än eller inte.. baaah! Skulle även ha ringt till comviq då deras nätverk eller vad man ska kalla de har vart helt mysko nu sen i lördags men idag verkar de som att de funkar så de hoppas jag. Har bakat en kaka som vi ska ha på torsdag när vi ska fira mig och Zarah, ja jag vet att det är 1-2 månader sen men bättre sent än aldrig ju;P Sedan ska jag ta och städa lite här hemma och gå ut en låång promenad med hunden. Vem skulle inte vilja ha en rastlös mig hemma hos sig liksom:P hahah. Men innan jag kör i gång så ska jag kolla på gårdagens avsnitt av Gossip girl:P

Cv)

Inga kommentarer: