onsdag 5 maj 2010

100505

Idag hade jag tänkt att jag skulle ta mig en riktigt lååång sovmorron, men fick jag de? Nej. Kvart över sju imorses ringer grannens barn på dörren och frågar om vi vill kolla på hans fiskespö. Öhm nej, skulle inte tro de. Vaa faan, kan inte folk hålla reda på sina ungar eller? Och dessutom stod pappan ute och bara ahh men gulli gull. Man ringer inte på hos folk kvart över sju på morronen!!! Jävla jag vet inte vad. De kan ju glömma att jag tänker ta någon hänsyn till dem någon mer gång. Lyckades somna om men sen ringer de på dörrfaan igen, men orkade inte kliva upp ur sängen så vet inte vem de vart men lyckades inte somna om så vart ju bara till att gå upp.

Käkade lite frukost, läs kaffe och cigg, men mamma innan hon drog till jobbet. Sedan tog jag en lång promenad men Gizmo och startade en tvätt när jag kom hem. Och nu sitter jag här och är dundertrött och vet inte vad jag ska göra. hmm denna dagen kunde ju ha börjat bättre om man säger så.

Cv)

Inga kommentarer: