lördag 31 oktober 2009

091031

Sista oktober idag och halloween, har inte tänkt att göra nått speciellt idag.. Jag och Anna ska ha myskväll och kolla film osv:) Har inte mått lite halv kasst de senaste, min mage håller på och ballar ut totalt vet inte vad som är problemet men det känns ungefär som att det är någon som riktigt hugger i magen, inte skönt alls.. Och nu har jag blivit värsta paranoid över att jag har ont i benet också^^ Fick kramp i benet härom natten och det har inte vart nått mer med de, men i går så fick jag ont i samma ben igen och har de fortfarande.. Typ samma sak hände med en tjej på jobbet och då visade de sig att hon hade fått en blodpropp i benet, så nu har jag fått för mig att jag också har fått de:P haha. Fast det kanske gör skit ont när man har de? Jag har ingen aning, förutom att det gör ont i mitt ben. Det känns ungefär som att man har "spring" i benet fast att det gör ont.. hmm det går bra för mig känner jag..eller inte.

Cv)

Inga kommentarer: