fredag 9 oktober 2009

091009

Fredag idag och det känns sjuk skönt! Hade lite nya arbetsuppgifter på jobbet idag, istället för att sitta och svara i telefonen har jag ringt upp en massa kunder och meddelat svaren på deras ärenden. Vart helt okej, inte vart lika stressigt som att svara i telefonen hela tiden utan man kan ta de i den takten som man själv känner. Började även blöda näsblod idag:O har typ inte gjort de på flera år, sa typ poff och sen rann de som ett vattenfall. Trodde typ aldrig de skulle sluta blöda, men de gjorde de iaf^^ Min mamma försökte lura i mig att jag hade brist på något, potatis, hahah typ allt för att få mig att äta potatis:P

Efter jobbet drog jag till Zarah, som låg och sov den latmasken;) Tjöta lite, drog till pizzan och sedan gick vi på bio:) Såg på The proposal och den vart faktiskt helt okej:) Vi trodde först att vi skulle bli helt själva:P haha men efter typ 5 minuter kom det tre personer till, men det känns ju ganska orka att vi var fem personer där:P Går bra för Falköpings bio har jag hört:P hahaha.

Är sjukt trött just nu och funderar seriöst på att sova snart och Telia är för övrigt bajs just nu.

Cv)

Inga kommentarer: