tisdag 20 oktober 2009

091020

Jahapp då vart de redan onsdag imorron igen, vart tar alla dagar vägen liksom? Idag har det iaf vart en otroooligt seg dag på jobbet, har vart hur lugnt som helst. Dessutom har jag vart sjukt trött, tror nog att alla har vart de idag för vi har nog skrattat åt minsta lilla. A-S har suttit och citerat Svenska Hollywood Fruar, hahaha. "Oh my gosh" "Åhh har du med dig ostkrokar?" haha så det har ju inte vart tråkigt på jobbet direkt:P Även pratat med två av våra stammisar idag. Den en är så jävla rolig och så fort man har pratat med henne är dagen gjord ungefär:) haha en av mina favoriter. Sedan är det en som ringer ungefär varje dag men inte har nått vettigt att säga, men jag fick faktiskt beröm av honom idag:) En av hans favoriter på kundtjänst... hihi

Nu sitter jag här och har precis tagit en dusch, hade tänkt att jag skulle bli lite piggare men de hjälpte ju inte ett skit! Så de blir nog att sova tidigt ikväll för min del, skönt att jag är ledig torsdag och fredag med:)

Cv)

Inga kommentarer: