onsdag 14 oktober 2009

091014

Idag vart de jobb igen och det vart helt okej. Tycker faktiskt att det är skönt att gå till jobbet, då känner man att man gör nått bra liksom istället för att bara vara hemma och ha dötråkigt. Sen så spelar stor roll in så klart att jag har så sköna arbetskompisar:) Finns alltid nått att skratta åt:P haha. Idag vart de prat om att vi skulle ordna frukost den 30 oktober och då blev mamma och A helt lyriska då de vart dagen innan Halloween så de tänkte spöka ut köket osv. Men sedan kommer chefen på att vi inte ska ha de förrän i slutet av november:P haha.

Blev värsta glad när jag åkte buss hem förut, jag fick åka på ungdom hem!:P De hade visst höjt den åldern så nu betalar jag 19:- istället för 38:- de är naaajs!:P Förutom jobbet har jag vart ute och gått, även fast de är kallt så är det otroligt skönt ute. Hmm sen har jag mest suttit här:P Försöker tänka ut något bra här, Frida hjälp mig:P, men det går inte så bra:P haha.

Nee usch vad kallt det är här nu, mina fingrar går snart av utav kyla. Dags att gå tror jag^^

Cv)

Inga kommentarer: