torsdag 7 februari 2013

130207

Vart länge sedan jag vart här inne och skrev nått och de beror på att jag inte har nått vettigt att skriva.. Allt går åt helvete just nu känns de som så känner väldigt negativ av mig. Alltid är det nått som ska gå fel; jobbet är inte alls som jag hade trott/fått beskrivet för mig så trivs inte alls men kan ju inte säga upp mig förrän jag har ett annat jobb liksom och de är de ju inte direkt gott om, är ständigt täppt i näsan och igår krockade jag så nu är bilen paj också..

Ingenting är bra känns de som, ska iväg och jobba inatt vilket jag inte alls har lust med. Vill inte jobba alls just nu egentligen eller om det bara är jobbet det är fel på och dessutom känner jag mig småskraj eller hur man ska uttrycka det för att köra bil igen.. Så ser ni någon som ligger och mösar i typ 30 så är de jag, tänker faan ta det lugnt framöver (även om jag inte har kört fort innan, men de räcker med de som vart liksom)

Som sagt är inte positiv av mig så återvänder när nått bra händer.

Inga kommentarer: