söndag 12 maj 2013

Tillbaka..

..Just nu iaf:P Vad har hänt sedan sist då? Hmm jobb,jobb,jobb, en massa kalas, jobb, vart på kryssning, fyllt år, jobbat lite till och Emma har kommit hem!:D Det är väl ungefär de som har hänt^^
Fortfarande inte jättepepp vad de gäller jobbet emellanåt men å andra sidan har jag så underbara kollegor så blir helt kluven ibland om hur jag ska göra. Fått nyss om annat som jag måste bestämma mig om snart men är som sagt en aning kluven emellanåt så vet inte riktigt hur jag ska göra... Bara till att fortsätta att fundera och se vad man kommer fram till helt enkelt:)

I Juli så drar jag och älsklingen till Rhodos!:D Yey, längtar som tusan dit och önskar att de vore semester och juli redan imorron:P

Annars? Jo sitter här i soffan och känner mig ganska seg men bara till att gå upp och ordna nått snart för sedan blir det kalas igen^^ Känns inte som att vi gjort annat än att gå på kalas de senaste månaderna;P

Hade inte jättemycket att skriva nu direkt men en liten uppdatering vart de iaf:)

Cv)




Inga kommentarer: