fredag 14 december 2012

121214

Idag är väl inte världens bästa dag direkt.. vart påväg ut genom dörren för att dra till jobbet när jag fick springa in på toan och där kom magsjukan.. :/ jag som hatar att spy också, det är verkligen det värsta jag vet. Så vart bara att ringa till jobbet och sjukanmäla sig, så nu ligger jag här i soffan och tycker synd om mig själv typ och bara hoppas på att det inte blir något mer av den här skiten! Har iaf lyckats gå ner till affären för att köpa lite cola så alltid nått iaf.

Vart ju ett tag sedan jag uppdaterad här så kan ju nu meddela att jag har fått mitt körkort!:D ÄNTLIGEN liksom;) så det är jävligt skönt:) 

Jobbet då? Har vart där i typ en månad nu och kan säga att det inte riktigt var som jag hade förväntat mig eller fått uppfattningen om... Den senaste veckan har vart helvetiskt typ och vet allvarligt talat inte om jag kommer att palla de.. Alla är sura, finns inga bilar till de resor som kommer, blir sura igen för att de blir vite osv. Så har haft en väldans beslutsångest ett tag på hur jag ska göra, söker ju alla jobba jag kan hitta under tiden men är inget kul att gå till ett jobb man inte trivs på heller ska jag tala om. Å andra sidan måste jag ju ha ett jobb och de känns dumt att "tacka nej" till en fast tjänst å andra sidan mår jag oftast piss när jag är där så frågan är ju vad man ska göra? baaaah!

Sitter här och dricker min avslagna cola och känner att jag börjar bli lite hungrig men vet inte riktigt om jag vågar käka nått än, vill ju inte att de ska komma upp lika fort igen.. dessutom är näsan helt igentäppt och just nu känns de som att jag har feber också.. som sagt ingen bra dag idag alls:/

Cv)

Inga kommentarer: