torsdag 24 november 2011

111124

Åhh idag är det en månad kvar till julafton!:D Som jag har längtat;) Dock känns det inte så juligt att det regnar ute och ingen snö alls.. Får hoppas på att den kommer snart iaf:) Idag har jag satt upp elljusstakarna i Ewas fönster så de känns lite mer juligt iaf;) Massa mys blev det i hela lägenheten, tänk vad lite annorlunda ljus kan göra;P

Guuud vad skönt att det är fredag imorron med, äntligen helg! Praktiken är så jävla tråkig så de finns inte.. Sitter mest hela dagarna och räknar ner tills jag får gå hem, inget roligt alls. Men det är väl bara till att härda ut de två månaderna och hoppas att det blir bättre eller att jag får ett jobb. De enda jag gör är att kolla över en massa ritningar och kolla över olika vikter på cylindrar, wiihoo jättekul.. eller inte! Men som sagt skönt att det är fredag imorron, "bara" åtta timmar att härda ut och sen får jag vara ledig i två dagar:)

Cv)

Inga kommentarer: