onsdag 16 november 2011

111116

Idag har jag vart på Parker på en liten intervju. De ringde mig igår och meddelade att det fanns chans till att få praktik där. Blev en aning förvånad då min handläggare hade sagt till mig att det inte fanns några praktikplatser för tillfället men de vart väl bara till att tacka och ta emot:) Är dock inte säkert än att det är jag som kommer få platsen men i sådana fall blir det till att sitta på kontoret och syssla med en massa pappersarbete och skulle de gå bra under praktiken så kan det finnas möjlighet till jobb när det skulle behövas där. Så det är ju bara till att hålla tummarna:) Sedan ska det även ringas till en person angående ett annat jobb imorron så bara till att hålla tummarna där också:) Sen vet man ju inte vad som händer i framtiden eller vart man hamnar liksom;) Time will tell;)

Annars då? Känner mig väldigt positiv idag och det är en braaaa känsla:) Ska på bio på fredag också:D Dags för den första delen i den sista Twilight-filmen, som jag har lääääängtat!:D hahah. Tror att den kommer att vara grym;) Sedan blir det till att dra till Ikea på måndag med sötingen också:) Så livet leker:)

Cv)

Inga kommentarer: