torsdag 17 november 2011

111117

Idag har inte vart någon bra dag alls.. Varit yr hela dagen och mått illa, så dagen har spenderats i soffan under en filt. Nu känns de dock lite bättre men yrsel vill inte ge med sig riktigt.

De ringde iaf från Parker idag så på tisdag ska jag dit och så blir de två månaders praktik där framöver. Skönt att ha nått att göra på dagarna, synd bara att man inte får någon riktig lön utan endast mina stämplingspengar.. men det är ju alltid nått iaf:) Så de blir till att flytta in till stan igen tills kära moster kommer hem iaf.

Såg idag att en av mina favoritfilmer går på nian idag:O Handen som gungar vaggan; vet inte hur länge jag har först att få tag på den här jävla filmen men den finns inte någonstans, de är ju synd att man inte har en inspelningsbar dvd vid sånna här tillfällen^^ Så nu råder jag alla till att titta på den filmen, skiiitbra!:)

Cv)

Inga kommentarer: