tisdag 20 september 2011

110920

Då vart de tisdag. Idag är det verkligen en riktigt höstdag, det bara regnar och blåser.. Inget skoj alls. Vart inte de roligaste att cykla hem i uppförsbacke, motvind och regn ska jag tala om för er:P Men vart ganska gött att då komma hem och lägga sig i ett varmt bad;)

Dagen idag har iaf vart helt okej ändå, men är helt sjukt trött så ska försöka att lägga mig i tid idag:P haha Lycka till liksom;) Pratade med en helskön tant på jobbet, hon sa att jag var kunglig bara för att det fanns en kunglighet som hette Caroline och hon avslutade ungefär varje mening med lilla gumman:P Jättesöt vart hon!^^ Efter jobbet drog jag till Ola och Therese på en kopp kaffe:) Fick då veta av Therese att en av hennes kompisar och hennes pojkvän skulle testa att flytta ihop så han skulle hyra ut sin lägenhet i andra hand och jag har då första tjing på den;) Så de blir till att fundera på de och kika lite på min ekonomi då jag bara jobbar nästa vecka också:)

Nu har Ola lurat mig att spela wordfeud med honom också så nu känns det som att jag kommer bli helt fast i de spelet:P haha. Faan också;)

Cv)

Inga kommentarer: