onsdag 14 september 2011

110914

Nu känns det verkligen att det är höst ute. Bara regnar och blåser hela dagarna..

Har ju vart iväg på Kreta i en vecka och kom hem i fredags morse. Vart helt UNDERBART! Bara sola, bada och dricka en massa goda drinkar hela dagarna, kan de blir bättre liksom?;) Dock tycker jag att det är så jävla tråkigt att flyga och självklart vart flyget försenat på Kreta och självklart hade vi motvind på hemresan som gjorde att den tog FYRA timmar! Inte okej, men tro de eller ej så gick den faktiskt ganska bra men efter två timmar vart jag redigt uttråkad^^ Längtar redan tillbaka till värmen och bort från detta tråkiga väder.

Fredagen utnyttjades ju inte direkt till något vettigt mer än att sova och glo på tvn ungefär:P Kände mig nästa bakis bara för att jag vart så jävla trött. Resten av helgen spenaderades hemma hos Joakim, massa mys:)

Igår drog jag, Zarah och Anna till Ikea:) Skulle egentligen bara åkt med som lite sällskap men blev en del shoppat ändå;P Hur kan man egentligen åka till Ikea utan att handla något liksom?^^ haha. Men de vart skojsigt och de får vi ta och göra om, eller vad sägs om vandrarhemmet Bävern istället Zarah?;) haha.

Idag har jag egentligen inte lust att göra något utan bara ligga i soffan under täcket och kolla på film men måste ta och söka lite jobb då jag skulle ha börjat med de för ca 3 veckor sedan:P Börjar ju jobba på måndag igen, inte ett piss taggad för de, och sedan gör jag bara två veckor på Samres innan jag slutar. Pratade med chefen i måndags men läget hade inte förändrats utan de enda som de kunde erbjuda mig vart timanställning och känner inte för att fortsätta som de och bli utnyttjad så söker mig vidare till andra ställen.

Förresten så mår inte min haka så jättebra. Vette faan vad som har hänt men jag ser ut som en sjuåring som ramlat på cykeln och skrapat i hela hakan, inte så snyggt och se helt blåslagen ut... Hoppas att de hinner lägga sig lite tills på måndag iaf då man ska till jobbet. Dessutom har jag slagit i mitt knä så de är inte skönt någonstans och sedan mitt på alltihopa har jag fått nare på överläppen också... Baaah! Ingen bra start på denna veckan med andra ord.

Cv)

Inga kommentarer: