torsdag 15 september 2011

110915

Sådär nu vart jag stadsbo igen:P Vette faan vad mina grannar har hållt på med egentligen, först är det någon som har en arabfest och spelar väldigt hög musik och sedan är det någon som bygger om.. hmm någon som vet vad hänsyn är? Men nu verkar det som att de har slutat iaf så får väl se hur länge de håller i sig^^ Idag har jag verkligen inte gjort ett skit, typ bara varit;)

Har förresten googlat mitt hakproblem och det är ju skönt att veta att man inte är ensam om detta iaf:P Men fanns tydligen inte så mycket att göra åt saken, typ bara låta det vara och hålla på att återfukta det och så skulle de tydligen försvinna av sig självt. Hoppas att det gör de snart iaf, vill inte se helt misshandlad ut i ansiktet:P ska åka och handla snart så då blir det att sätta ett plåster på hakan så jag kan visa mig bland folk:P hahah. Sminka över de är inget bra då det inte får vara ifred så får köra med plåster istället, om det inte gått över tills måndag så får de bli plåster på jobbet också^^ Men de svider och kliar så in i helvete så hoppas att det försvunnit tills imorron eller nått.. I wish.

Cv)

Inga kommentarer: