söndag 29 maj 2011

110529

Först får jag säga grattis till lilla mamma på mors dag<3

Så med de sagt så är det söndag idag, vilket känns otroligt segt på något sätt. Känns som en sådan där dag då man bara vill ligga i sängen och kolla på film ungefär;P De blåser som faan ute också, mig gör det faktiskt ingenting om det börjar att regna heller för då behöver jag inte ha dåligt samvete för att jag fortfarande sitter med pyjamasbyxorna på mig;) haha. Igår iaf så drog jag och Elin på bio:) Vi kollade på baksmällan 2, om den vart rolig? Klart att den var men de hade verkligen tagit i allt i denna filmen och om de skulle göra en 3:a så skulle den vara kass känns de som. Men om man gillade ettan så är de klart att man ska se denna också:) Efter bion drog vi till Minugs och käkade lite mat och tjöta lite skit. Massa mys med andra ord:)<3

Veckan som kommer nu så ska jag endast jobba tisdag vad jag vet, vilket innebär SOVMORRON nästan hela veckan!:D hahah yey:P Fast imorron måste jag med upp i tid eftersom jag har en massa saker att fixa, igen^^ Att alla dessa måsten aldrig kan ta slut. På tal om jobb så fick jag redan på en sak som gjorde mig så irriterad så jag hoppas verkligen inte att de kommer bli så man får väl se om ett litet tag..

Jo juste, klippte ju av allt mitt hår i torsdags också!:O Tyckte att det blev lite kortare än vad jag hade tänkt mig men de växer ju ut. Dock har jag inte vant mig alls än och att tvätta håret vart ju en upplevelse i sig:P hahah. Men tror ändå att jag trivs bäst i längre hår men de kunde jag ju inte veta förrän jag testat med kort:) Men iaf så saknar jag de faktiskt lite men de har väl växt ut snart igen^^

Cv)

Inga kommentarer: