söndag 22 maj 2011

110522

Jahapp då vart de söndag igen.. Jorden gick ju aldrig under igår och de vart väl skönt;P haha. Stackars lilla gubbe idag säger jag bara, undra vad han kommer använda för ursäkt denna gången? För jag menar om han har räknat fel igen borde han kanske ta hjälp av en matematiker eller nått så att det blir rätt liksom;P Igår så hade vi lite mys här hemma, blev lite grillat och sedan kladdkaka med jordgubbar och lite buzz-spelande på de. Massa mys vart de:)

Vad har hänt annars då? Hmm har vart iväg i Ullared och shoppat lite och sedan vart vi iväg på en tripp till Linköping ett par dagar, massa skoj!:D Tycker verkligen om Linköping, det är en så mysig stad och att Emma finns där såklart:D De är nog en sådan stad som jag skulle kunna bo i:) Vi vart med Emma på labbet och lärde oss om olika celltyper och mossor så nu är vi värsta biologerna och kan allt:D haha. Sedan vart de ju SOF den helgen så de vart vi ju tvugna att gå på:) Och vad är Linköping utan en tripp till Ikea;P haha. Sedan har det ju även blivit lite mer jobb också, har nu även sökt till mamma-vikariatet och jag hoppas VERKLIGEN att jag får de, vore så jävla gött så de finns inte!

Färgade även håret igår så nu är de lite mörkbrunt med röda skiftningar, massa nice faktiskt och än så länge så trivs jag i de:) Imorron så är jag ledig så tänkte dra till stan och fixa lite grejer som att gå till banken, polisen, tre guld eller va de nu hette och sedan måste jag till en leksaksaffär också och fixa studentgrejer;) mohaha. Blir nog till att träffa Zarah också om hon har tid och lust att leka lite med mig:)

Idag har jag typ inte gjort ett skit, går fortfarande omkring i pyjamasbyxor:D haha. Så har mest kollat på big brother och suttit på balkongen och haft de chill. Med andra ord en nice söndag:)

Cv)

Inga kommentarer: