torsdag 5 maj 2011

110505

Nu vart man hemma ifrån Magaluf igen, eller kom iofs hem i tisdags men iaf^^ och jag saknar de redan! Vill inte vara här hemma i tråkiga kalla Sverige.. Men hur som helst så har vi haft det asnice! solat, badat, käkat god mat, kollat i mysiga affären och bara varit. Det vart sjukt mycket britter överallt och jag verkligen älskar deras accent, mumma!:D haha. Träffade även en jättesöt gubbe som jobbade på en utav resturangerna vi käkade på. Lilla Fransisco, han kallade oss sina svenska flickor och pussade oss alltid godnatt när vi gick:) Värsta söt vart han! Det har varit en riktigt avkopplande vecka och det var precis vad som behövdes tror jag. Men vill redan åka iväg på nästa resa ju;) haha. Dock var det inte lika kul att åka ifrån 25+ grader till 3 grader och sedan snö?! Va i helvete? Snö i maj liksom, ni måste skämta! Kommer bilder från resan sen när jag orkar lägga in de;P

Idag så har jag iaf tagit tag i lite grejer, igår vart jag så trött att jag inte orkade göra nått^^ haha. Men idag har jag ordnat med en massa papper, vart ute på långpromenad med vovven, tränat och vart iväg hos Martina och tjötat lite skit över en kaffe och cigg:) Mysmys! Vad som händer ikväll får jag se, blir nog myskväll framför tvn när det bara regnar och är trist ute.

I still dont get it, but i don´t care anymore..

Cv)

Inga kommentarer: