tisdag 27 juli 2010

100727

Fy fuck vad jag är trött! Helt sjukt. Ännu en arbetsvecka har påbörjats och sitter ju själv nu i Falköping men de funkar ganska bra. Är dock hur mycket som helst att göra, känns liksom inte som att de händer någonting trots att man sitter och jobbar på som faan. Men det är tur att jag har Anna och Birgitta i Skåne så att det inte bli allt för långtråkigt iaf:)

I helgen så vart jag och Frida hos Emma, eller ja i fredags, och badade i jacuzzin och drack vin. Massa mys<3 I lördags vart Zarah här och vi hade de lite mys. Vi planerade värsta roliga grejen men kommer inte att säga vad de är;P Får man se i början på oktober;P mohaha.

Annars då, har grymt ont i mitt öga med och såg nu att det även hade blivit lite svullet. Inte skönt någonstans kan jag tala om.. Vart ett äckelpäckel som ringde till jobbet innan jag skulle gå hem med, ville att jag skulle ta hans nummer och undrade över vart jag bodde, om jag vart tillsammans med någon osv.. UUUUSCH!

Ne nu är jag så trött att jag nog skulle kunna lägga mig ner och sova. Får bli en promenad med Gizmo och sedan glo lite film.

Cv)

Inga kommentarer: