torsdag 8 juli 2010

100708

Jaha då vart man hemma igen då, eller ja vi kom hem igår kväll men vart helt sjukt trött då. Hela veckan har vart helt underbar och jag saknar Rhodos redan som faan! Saknar att ligga på stranden och svettas och höra gubben som säljer frukt skrika ananas för full hals, saknar att sitta på balkongen och dricka goda drinkar, saknar att kika i alla små affärer, saknar bargatan, saknar att ta shotar med Anton och Marion, saknar de små pussarna av Mario, saknar att dansa sig svettig inne på Pacha och Toxic. Saknar allt! Jag har liksom inte ens vart hemma en dag och har redan Rhodos-abstinens:P haha. Nee men Rhodos är det bästa jag vet, alla människor där är så jävla sköna, maten är god, drinkarna ännu godare och liksom allt bara är så jävla bra där. Har redan bestämt typ att vi drar nästa år igen!:D känns ju sådär kul att vara hemma nu när det dessutom regnar när man för lite mer än ett dygn sedan satt och svettades i solen;P

Är så sjukt trött, har inte blivit många timmars sömn denna veckan direkt så ska ta och vila lite tror jag:P Bilder och videos kommer upp senare när jag har fått lite mer kort utav Zarah;)

Tack tjejor för en helt underbar vecka!<3 Måste absolut göras om och då SKA Emma med:D

Cv)

Inga kommentarer: