söndag 11 juli 2010

100711

Usch, idag är det söndag vilket innebär att jag ska tillbaka och jobba imorron vilket jag inte alls känner för just nu. Är ju mindre kul att vara den enda som går upp på morronen när resten av familjen har semester, hmm nej, skulle också vilja ha 4 veckor!:P



I alla fall, är fortfarande trött hela tiden, har nog inte riktigt återhämtat mig sedan Rhodos:P haha. I fredags drog vi iaf till Skövde för lite käk och sedan kollade vi på Eclipse, massa bra!! Värsta twilight-nörden är jag:P I lördags blev de en massa sol och bad och senare på kvällen blev det grillning och lite vin. Emma vart hemma över helgen också så kul att se henne igen:D Nästa år SKA du med Emma;) Idag hann man med lite sol och bad innan det blev värsta åskovädret. Tycker dock att det är lite mysigt med åska;P Jag, Emma, Anna och mamma satt på balkongen och lyssnade på mulret och tittade på blixtrarna samtidigt som man hörde smattret efter regnet på plåttaket:) myyyys.

Just nu försöker jag att ladda upp bilder på Facebook men de verkar faan inte vara de lättaste. Skiten hänger sig ju hela jävla tiden så jag blir galen!!

Cv)

Inga kommentarer: