tisdag 30 oktober 2012

121030

Nu vart snart denna månaden slut med.. Helvete vad fort allt ska gå!

I helgen så vart de Ullared för hela slanten, köpte mesta dels julgrejer till lägenheten så nu vill man ju helst sätta upp julgardinerna och plocka fram tomtarna men känns liiiiite tidigt för de;P haha. Sedan vart det en massa övningskörning med pappa, går bra måste jag säga och det är inte alls långt kvar nu:O Systeryster fyllde 20 i söndags så vart lite kalas för henne:) Treeevligt!

Igår så drog jag hem till Slutarp en sväng igen, käkade frukost med mamma och moster på Tant Brun, mysigt mysigt. Sedan drog vi hem och hade lite twilight-maraton:P Efter de körde jag hela vägen hem så fick bli lite mer övningskörning:P

Just nu är det väldigt mycket som ska hinnas med de närmsta veckorna känns de som. Massa övningskörning, utbildning på Billinge Taxi, plugga teori och samtidigt kunna leva typ:P Förhoppningsvis börjar jag ju jobba om ca 2 veckor och då ska jag verkligen vara klar med ALLT!  Då ska körkortet vara klart, bilen hämtad och kunna tillräckligt mycket på Billinge taxi för att kunna sköta jobbet bra... baaaaaaah! Blir mycket de kommande dagarna men det är de ju värt:) Dock är jag så trött just nu att jag skulle kunna gå och lägga mig^^

Cv)

Inga kommentarer: