torsdag 12 juli 2012

120712

Åhh idag är det bara 9 dagar kvar tills jag och älsklingen åker till Bulgarien!:D Ska bli så jäkla nice!:)

Igår vart det en shoppingtur till Skövde som stod på schemat tillsammans med mamma, syster och moster:) Vart och hämtade ut bulgariska leva, kan ju vara bra att ha lite att röra sig med där nere;P Sedan vart de lite shopping också trots att jag hade sagt till mig själv att jag hade shoppingförbud^^ Men hittar man en massa grejer som bara ropar på en så gör man;) haha.




Dessa två klänningar shoppades iofs någon gång innan midsommar men har inte hunnit lägga upp dessa så de fick bli nu ist;P


En matta till rummet:)


En snygg väggklocka




Två t-shirts en med lite transparent tyr upptill och en med typ broderi i ryggen så att det liksom blir "öppet" där.


Sedan lite smått och gott ungefär^^

Blev även lite shopping till resten av familjen och älsklingen men de blir de ingen bild på;P

Idag så har jag vart duktig iaf och städat så nu ser det rent och fint ut här:) Har även plockat fram min resväska och har i flera dagar tänkt att jag lite smått ska börja att plocka fram grejer som jag ska ha med mig (Eftersom jag åker till Skövde en sväng på lördag så vart de lika bra att börja) men tror ni att jag har gjort det? Hmm nej, alltid kommit en massa grejer ivägen^^ Konstigt de där;) Btw så har alla papper och tillstånd kommit till körkortet nu så det är bara till att tuta och köra:D Typiskt då att pappa ska bli sjuk så att man får skjuta upp de.. Men från och med imorron så har han semester i fyra veckor så då jävlar;)

Cv)

Inga kommentarer: