onsdag 12 oktober 2011

111012

Nu har jag nästan blivit helt frisk, äntligen! Faan vad de är tråkigt att vara sjuk, man orkar ju ingenting. Idag så har jag vart ensam hemma ungefär hela dagen och ska vara det till lite efter 8 ikväll och har redan vart sjukt uttråkad i ca 1 timma:P Vad ska man hitta på liksom? hmm, måste verkligen hitta mig ett jobb;P

Gizmo min lilla goding är sjuk:( Han är fortfarande dålig i magen och han bara sover och sover.. Igår åt han lite iaf och vi trodde då att han kanske vart på bättringsvägen men idag vart de samma sak igen.. Pappa har googlat lite på de, tacka vet jag google, och det är väldigt vanligt hos hundar och att de enda man kan göra ungefär är att ge dem honungsvatten att dricka, ska väl mjuka pp magen eller nått sånt. Så de är de som vi kör på och bara hoppas på att han blir bättre snart min lilla plutt...

Annars så längtar jag nått så sjukt mycket till jul. Vet inte när jag gjorde det sist men längtar efter att få sätta upp adventsljusstakar, julpynta, köpa julkappar, pynta granen, baka och allt de där som hör till. Jag längtar t.om efter kyla och snö:O , då är de faan illa eftersom jag hatar de i vanliga fall;P

Ne nu ska jag gå ut med min plutt och sedan blir de kaffe:)

Cv)

Inga kommentarer: