söndag 2 oktober 2011

111002

Då vart de redan oktober..

Ifredags gjorde jag min sista dag på Samres. Kan säga att det vart ganska blandade känslor när man gick hem därifrån, ångrar inget utav de överhuvudtaget men vart väldigt trist att säga hejdå till alla och veta att man inte kommer träffa dem varje dag längre.. Väldigt mysko känsla att städa skrivbordet också att gå därifrån med ett helt rent och tomt skrivbord framför sig och sedan lämna in "pluppen" till dörren. Men nu är det nya möjligheter som gäller:)

Lördagen spenderades med inflyttningsfest hemma hos Zarah och Rickard:) Massa skoj vart de, så tack till alla som vart med och gjorde kvällen till vad den blev, de tycker jag allt att vi får ta och göra om!:)

Söndagen har spenderats med Jocke<3 och 2-års kalas för hans brorson, så kan ju inget annat säga än att det har varit en kalasbra helg på alla sätt och vis:) Dock känner jag mig en aning seg just nu så blir nog sängen om en stund och sedan dags för en ny vecka med ingenting alls ungefär;) hahah gillart;)

Cv)

Inga kommentarer: