måndag 22 augusti 2011

110822

Guess what? Jag är leeeeedig och de i fyra veckor framöver:) Så jävla skönt! Dessutom är det inte långt kvar tills vi drar till Kreta heller, lovley!

Idag hade jag tänkt att ge mig själv en riktigt låång sovmorron, vad händer? Jo vaknar tidigt av att man hör regnet slå mot fönsterrutan. Iofs ganska mysigt och kunde somna om en stund till^^ Men när jag sedan vaknade igen kände jag mig inte alls okej, ont i halsen, frusen, trött och seg i hela kroppen.. Så typsikt om man skulle bli sjuk nu när man äntligen är ledig.

Veckan spenderas iaf i mitt andra hem i stan. Ska försöka träffa pepparkakan Zarah för en fika och en massa tjöt:) Sedan drar syskonen Andersson till Ullareda på fredag, blir mys:) Och sedan är de helg igen^^ haha.

Nej om man kanske skulle ta sig lite frukost:)

Cv)

Inga kommentarer: