söndag 14 augusti 2011

110814

Augusti. Nu är de redan augusti liksom, vart tar alla dagar vägen? tycker inte det var länge sedan det var 1 juli. Men å andra sidan går de ju snabbt tills vi drar till Kreta så de gör iofs ingenting;) Nu jobbar jag bara den veckan som kommer och sedan är jag ledig i FYRA veckor!:) Varav en ska spenderas på Kreta och sedan kanske de blir att ta en tripp till London och hälsa på Elin när hon har kommit till rätta och så:) Efter de är de två veckor jobb på Samres till och sedan är de finito om de inte erbjuder mig en fast tjänst vill säga^^ Annars så blir de nog att jag drar till Norge och jobbar, måste bara ta tag i och ringa alla personer som jag ska ringa:P

Igår så umgicks jag med Elin, får ju passa på innan hon åker! När jag kom höll hon på att göra hemmagjord kebabtallrik, mumma;) Sedan blev de film, En galen natt, den kan jag verkligen rekommendera, väldigt skoj;) Då Persson hade fått fram sitt gamla nintendo 8-bitars så satte (Läs låg i sängen;)) vi oss och spelade super mario hela natten^^ Det vart sjukt skoj men också väldigt frustrerande då vi fick börja om ett antal gånger:P hahah. Men kvart över fyra i morses så la vi ner skiten;P Skoj hade vi hursomhelst!:) Tack gumman för en helmys kväll<3

Idag så öser regnet ner och har ingen lust att göra nått vettigt alls! Går liksom fortfarande omkring i pyjamasbuxor^^ Eller jo de enda vettiga är att jag måste tvätta men de sköter sig ju ganska mycket av sig självt;P Fick ett sms av moster att hon har flyttat upp sitt solarie till sovrummet igen så då vet jag ju vad jag ska göra nästa gång jag bor inne i stan iaf;P Dags att bättra på brännan innan Kreta? Svar JA.

Cv)

Inga kommentarer: